Chockad :S !

Asså denna dag har varit helt vimsig :S Först skolan och då ringer mamma och säger att jah ska till läkaren kl 1. Och sen var dagen som vanligt tills kl 1 . Vi åker till läkaren för jag hade en grej på ryggen som jag skulle kolla och sen ta bort, men ville inte ta bort den idag för jag ville förberede mig lite ?! asså vet jag är onormal.... Sen när vi kommer dit så kollar hon på den och hon bah vi tar bort den nu och jah bah okej?! Sen kommer hon med en spruta :O jag haaaaatar sprutor och jag blev jätte rädd :O Ja vet det låter larvigt vet inte vrf jag blir sån!!!! Sen så tog hon bort den och det gjorde ont som FAN!!! Sen gick jag och mamma till HM och då fick jag 3 tröjor :) Men det svider som fan nu oxå :( Asså hatar sjukhus !!!!! Aja, nu har jag lungnat ner mig efter chocken med sprutan och allt. Lägger upp bilder på tröjorna ;) puss / juliaaaa♥


 ser inte mkt men det är men vågor på :)  älskar denna tröja ♥ Denna tröja är jätte fin tycker jag :) ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: