hej :)

Nu har jag ätit frukost och tagit på mej kläder och om en stund drar jag till skolan -.- engelska prov och matte test idag :/ aja sen äre iaf lov :D gött! Igår orienerade vi i slottskogen , och det gick faktiskt väääldigt bra :) Jag och Linnea hittade alla kontroller utan 1 .. Duktiga vi e ;) Sen tog jag bussen ut till stallet och fixade allt innan Johanna kom ut . Sen gjorde vi iårdning hästarna och gick ut och red i Mikaels paddock. Kyssen var lite stel i början men sen efter ett tag var hon jättefin och stadig i formen :D min älskade kyssis :* Idag så kör mamma ut mej till stallet och då ska jag rida med bääästaste emmelie :D<3 Hoppas alla ni oxå får en bra dag ! puss juulia ♥

LOVE U !♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: